torsdag 22 april 2010

Sally har fått en namnsdag! Jippi!



Titta vad härligt! PR- byrån Long Tall Sally Kommunikation har utlyst en namnsdag till Sally!
22 april är numera SALLYs namnsdag tillsammans med
goe GLENN och min morfar som hette ALLAN.
Jag har länge gått och tänkt på att jag borde ha en Sally fest men inte kommit loss. ...
Nu vill jag tacka Long Tall Sally för hjälpen! Nästa år lovar jag en härlig Sally fest den 22 april!
Men främst får jag ju tacka Annika som sände mig meddelandet om detta härliga! Tack!och tack Facebook att du finns!
Jag hoppas att hela gänget på Long Tall Sally kommer och hälsar på mig någon dag!
Du som heter Sally har alltid 10% rabatt på hela sortimentet om du visar leg. i kassan.

Detta var väl ett härligt pris!
Det skulle jag vilja vinna!

"Årets Sally är namnet på LTS kommunikationspris som instiftades 2008. Med det vill vi belöna modiga och kreativa människor som lyckats förändra världen, eller bara vardagen, med hjälp av framgångsrik kommunikation.
Skarpa hjärnor med varma hjärtan bör uppmärksammas!

Priset består av en summa pengar och en skulptur - en ängel av konstnären Sverker Eklund.

Kamratposten utsedd till Årets Sally 2009!Kamratposten med chefredaktören Ola Lindholm har tilldelats utmärkelsen Årets Sally 2009, ett pris som uppmärksammar modiga och kreativa människor som lyckats förändra världen med hjälp av framgångsrik kommunikation.
Priset som delas ut för andra året i rad är instiftat av PR-byrån LTS Kommunikation i Göteborg.– Vårt mål är att kommunicera mot både barn och vuxna, mot familjer och mot skolan och i alla sorters medier och på en massa olika sätt. Att presentera undersökningar, att vara aktiva i samhällsdebatten som rör barn och att sälja vidare högklassig barnjournalistik till lokaltidningar runt om i Sverige är grundstenar i det jobbet, berättar Ola Lindholm.

Juryns motivering till 2009 års vinnare löd:“Kamratposten har i över 100 år stått på barnens sida – från Folkskolans Barntidning 1892 till KP-webben på 2000-talet. I KP får barn göra sig hörda på sina egna villkor – utan censur, pekpinnar eller tillrättalägganden.Chefredaktör Ola Lindholm och hans medarbetare lyckas kraftfullt och effektivt föra barnens talan vidare ut i samhället, och gör därför Kamratposten till Årets Sally 2009.”

Nominera Årets Sally 2010!
Vem som helst kan nomineras – en person, en organisation, en förening etc.
Anmäl dig själv eller någon annan.
Besvara följande frågor i din nominering:
Vem tycker du bör få priset?
Vad gjorde din kandidat – och när?
Vad blev resultatet?
Bifoga kontaktuppgifter till dig och den du nominerar och skicka till info@ltskommunikation.se. "

Inga kommentarer: