lördag 10 april 2010

Pysselkväll - Det bästa jag vet!

"Juntefrullen" blev en pysselkväll denna gången.
Det är det bästa jag vet att få träffa andra kreativa, glada!
Det är alltid någon ny som kommer med varje gång men det känns som om alla bara trivs med varandras sällskap och att alla har känt varandra länge.
Underbart att få föra samman dessa pärlor!
Det är så härligt att se ny kontakter knytas och tillfälligheten av att återförena gamla band.
Jag tror mig lova att jag har funnit vänner för livet. HÄRLIGT!
Lite mat

Petra O har virkskola med Gudrun Vintagelover

Här kollar Petrified Petra och Karolina in Petras nya designförslag på kort.


Linda Skoog spelade och sjöng lite för oss.
Fint!
Tipsy Tessie virkade så söta blommor.
Jag fick en ! Den har jag på min sjal idag. Tack Therese!

Kolla eller rättare sagt lyssna in Linda Skoogs My Space sida.

Glada Anna målar

Linda målar lite också.

Petra har inspirerat mig till att börja virka.
Igår kväll blev jag klar med min lilla filt som ni skall få se en annan dag.

Petra O och syrran Karolina och Anette är stickproffs trion!

Tipsy Tessie är forskare till vardags och värsta virkproffset!
Kolla in hennes blogg! Man kan inte sluta titta. Så inspirerande!
Snart har sally bazar en utlottning ihop på Tipsy Tessie.
Håll utkik !

Sötaste Maria du kom inte med på bild...... Jag vet inte varför!
Du är som en fin blomma så tulpanerna som jag fick av dig och Petra får symbolisera dig!
Hur går det med överraskningen? Hon kommer bli så lycklig!
Tack för en härlig kväll!
Ni andra jag vill verkligen inspirera er till att träffas och pyssla ihop!
Gör det enkelt! Det viktigaste är att träffas!
Trevlig helg!

















1 kommentar:

Emiilia sa...

Åh va mysigt det såg ut!
Jag borde ha mer pysselkvällar med mina vänner :)