tisdag 6 april 2010

Lite av allt!


Jag älskar när man får lite av ALLT! och det bjöd verkligen denna ledigheten på!
Lite längre söderut.....Söta vänner, sol, brillor och korvgrillning.

Vin, god mat, glada och djupa samtal långt in på natta......

Besök i Malmö och Folkets park.
Då fick jag ju visat barnen var jag bodde. Amiralsgatan..... Det var tider det!
Sally tyckte lekplatsen var toppen!

Brorsan var verkligen högst upp i toppen!
Vårtecken.

Kram kalas!


Jag fick en liten stund på stan med lite shopping innan tåget tog mig hem till Götet.
Familjen åkte till familjen och jag åkte hem och inventera...
Inte så roligt MEN väldigt skönt när det var klart!
NU har jag spännnande saker framför mig!........

Hela helgen var jag fast i min nya hobby! Virkning! För jag tror att jag verkligen gillar detta!







































2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder från Malmö. vad kul att du kommit så långt på din virkning.vad fint det blir.
Mams

sally bazar sa...

Det var mysigt i Skåne och nu är inventeringen klar! Det är ju jättekul att virka! Nu har det blivit en liten uddkant på också.
Myser ni er nu på lovet? Såg tävlingen om armbandet vilket fint namn på företaget...... Kram Kram