måndag 1 februari 2010

Hjärtligt Välkomna!

Hjärtligt Välkomna till sally bazar !
Men också hjärte roligt att man numera kan läsa vår lokaltidning Örgryte Härlanda Posten på nätet. Härlig utveckling!
Det är ju toppen att ni som har ej reklam på dörrarna och inte får tidningen, då den ligger i Svepet nu kan lätt hänga med på vad som händer i vår stadsdel.
Man vill ju inte missa något! Eller hur?!
Så småningom kommer ni nog även att kunna få läsa sally bazars blogg på den sidan......
Spännande!
Jag har alltid haft en dröm om att få jobba med att skapa miljöer till tidningsrepotage MEN ALDRIG att skriva egen text. Skriva är en stor fobi för mig.
Men Kurt du utmannande mig. Jätte läskigt men det utvecklar mig och jag gillar utveckling. Nytt, nya ideer....nästa steg...
Hemskt roligt!
Nu har du slängt dig ut i ett nytt forum.
Kul Kurt! Det kommer bli toppen!

Inga kommentarer: