fredag 5 februari 2010

Culture kläder, Elite Hotel och godiskorgar i vårfärger.






En bra start på helgen är att åka till tjusiga Elite Hotel och gå på inköp av Culture och Pulz kläder. Bli bjuden på en kopp te och smörgås i den vackra miljön. Jag är helt säker på att ni kommer att gilla de vår och sommarkläder som inhandlades. Jag skall hålla er uppdaterade.
Innan det var dags att öppna butiken så hanns det med en lite snabb sväng på stan och en liten vink till maken i fönstret från hans jobb Direktmedia vid Brunnsparken. Love you!



Idag har jag känt att mina kunder kännner hopp om att våren närmar sig och suget över att fixa och pyssla hemma infunnit sig. Härligt!


Söta , pigga Meta var här idag. Hon har varit min kund sedan jag var 16 år och jobbade på Franssons Tapetserareverkstad. Det är lite speciellt att hon har följt med mig genom åren. Tack!
Kul var att även syrrans kompisar Emma och Malena var förbi en sväng.
Det var många goa här på besök idag!
Karolina, jag skall nog också ta mig en järnkur! Visst var chokladen med havssalt och olivolja god!?

Helene, kul med nättidningen!
Maria, lycka till med soff köpandet imorgon.
Och du kära kund som höll på att ramla på min hala trappa. Vilken TUR att du inte trillade!
Nu är alla godiskorgarna packade med vårigt grönt silke och matchande snören.
Hoppas att de blir nöjda! Imorgon skall de levereras.
Det är verkligen jätte roligt att få sådana företagsbeställningar.
Vill gärna ha fler!

Trevlig helg på er allesammans!

4 kommentarer:

karolinao sa...

Linda! Chokladen va mer än god...Synd att inte just kakao innehåller massa järn!

sally bazar sa...

Om det hade varit så så hade vi ju varit jätte pigga! Kram på dig

petrifiedinpink (Maria) sa...

Åh, vet du när det kommer? Såg en fin blus från Pulz, men jag vill ju hellre köpa den hos dig!

sally bazar sa...

Maria, du är snäll du! Jag önskar att jag kan svara exakt när vad kommer.Men tyvärr är det inte så det jag handlade nu är lev. från mars- juli..... Det är bäst att du köper den blusen du sett. Så kommer det säkert något du kan gilla fram över. Nyfiken på hur ni har det! Kram Kram