fredag 12 juni 2009

Tjejkväll på sally bazar! syjunta/glamour!

Det började med att en kund frågade om de kunde ha sin tjejkväll här på sally bazar.
Ja,det är klart ni kan! sa jag.
Så igår kväll kom 12 st. trevliga vänninor till temakväll på sally bazar.
syjunta/ glamour kväll
Mat och dryck


Det virkades mormorsrutor.

Håruppsättningar a la´ 20-30 tal av Ellen på Retro de luxe.

Lite shopping ..........
och en presentpåse med härliga erbjudanden och lite små saker
från några glada företag i området.
Det kändes som en lyckad kväll!
Jag hoppas att det blir flera sådana här tillställningar fram över.







2 kommentarer:

Lina sa...

Å vilken roligt idé. Ser ut som om ni hade jättemysigt!!

KRAM

petrifiedinpink (Maria) sa...

Vad kul att det ble lyckat och jag ser att jag har arbetat med en a tjejerna - Eva - en gång för länge sedan!

PS) Jag hoppas att den andra omgången bilder höll i storlek?