onsdag 3 juni 2009

En ny klänning






De amerikanska bomullstygerna är så härliga att sy små klänningar i.
Kul att blanda och ge!
På denna klänningen blev det lite enkelt broderi också.
Lusten slog till att brodera på pingsthelgen. I det vackra vädret satt jag och Sally och broderade på våran stora matta bland kuddarna ute på terassen.
Nu har jag ett helt gäng med "märken" att sy på lite olika saker.
Önskar er en fortsatt go dag!
Själv skall jag göra något busigt men underbart!
Jag skall stänga nu kl. 15,30. Jag hoppas inte någon blir ledsen på mig........
Som en kompensation i tanken för mig själv öppnade jag kl.9,00 idag.
Det gjorde några kunder glada.
Jag skall se Sally på hennes "uppställning" som hon säger.
Förställningen på dagis kan jag bara inte missa!
Som en bonus får jag se storebror spela match i Skatås efteråt.
Jippi och Förlåt!




Inga kommentarer: