tisdag 1 mars 2011

Ystad Saltsjöbad - en pärla


Ibland har man bara det för bra!
Efter att ha firat svärföräldrarnas 50-åriga bröllopsdag ,50 år!! GULD, Det ni!
med hela stora, goa familjen så lyckades vi trolla bort våra små troll.
Vi hade nöjet att få stanna över en natt på Ystad Saltsjöbad.
Vilken pärla!

Jag var där på uppdrag. Så efter en god frukostbuffe ( jag älskar hotellfrukost!) fick jag under måndagen en guidead tur runt hela stället.
Mysigt, vackert, fint - skön känsla.
Nu är det spännande grejer på gång! och mitt lilla huvud tänker och ser bilder....
Jag hade lätt kunnat bli glömd där i några dagar, en vecka eller två.
Bara utsikten över havet är magiskt!


2 kommentarer:

Jojjo sa...

Jag skulle ha varit där för en månad sen på kurs men missade det! Får ta en semesterresa dit istället tror jag :)

sally bazar sa...

Det var väl synd att du missade det! En semestertripp dit blir toppen!