söndag 22 augusti 2010

Happy var temat

Oj! Vad tiden går fort!!!!!!!
Är det för att temat Happy! har smittat av sig på mitt liv?
Förra helgen var jag i Stockholm på Formex, en inköpsmässa för inredning och design. Temat denna aug. 2010 var Happy! Det var en Happymässa. Förutom att det var väldigt,väldigt varmt är jag jätte glad över att fick äta lunch med ett helt gäng glada bloggare.

Jag skall presentera dem lite noggrannare här framöver.
Nya kontaker. Underbart!
Jag vill tacka Henrick för att jag fick följa med!
Tack!
Tillsammans fick vi besöka några olika företag och få en presentation av deras företag och vad de har för tankar och visioner med sina företag. Det var spännande!

Jag gillar att veta grundtankarna bakom företagandet.
Vad är drivkraften eller önskan och målet.
Varför?, helt enkelt!
Det har redan kommit lite härliga nyheter till butiken men mer, mycket mer kommer!
Jag var vansinningt shoppingsugen denna mässan! Underbart!

Jag kommer under hösten och vintern att presentera några nya märken..... Nyfikna?

Nu gäller det att vi är happy! för hela pengen även om regnet öser ner och man önskar för det vildaste att det vore SOMMAR!!!!!!!!!
Happy! var det!
Happy! Green

Happy! Cerice










Inga kommentarer: