lördag 15 maj 2010

Härligt besök!

Foto: Pethra Stare

Det bästa med att jobba i butik är att man aldrig vet vad som skall hända eller vem som besöker en..... Det är en av mina drivkrafter i att ha butik. Jag älskar mötet med nya människor.
Häromdagen fick jag ett härligt besök som gladde mig!
En blogg jag verkligen gillar!
Så kul att hon kände sig inspirerad till att besöka sally bazar!
Hon hade drabbats av virkfeber och skulle besöka garnbutikerna i Olskroken.
Jag har också fått virkfeber!
De som smittat oss är Petrified in Pink och Tipsy Tessie.
Härliga färger och en sysselsättning så man känner sig njöd att sitta still en stund.
Nej, nu snart jag nog sätta mig och virka en liten stund innan det blir lite frukost.
Nu virkar jag en sjal till Sally.
Det skall bli kul att se vad det kan bli av tygbiten som Pethra köpte. ........
Ni vet väl att sally bazar säljer amerikanska lapptäckstyger för 69 kr. meter. ?!
Och om ni också vill ha en blommig sommar anteckningsbok så kan en bli din för 39 kr.
Ha fin lördag!

1 kommentar:

Tipsy Tessie sa...

visst är det härliga färger på mitt favoritgarn :) ska bli kul att se resultatet:)
Trevlig helg på dig <3