fredag 11 december 2009

Korgar och cellofanpaket

Kära bloggläsare ni undrar nog var jag tagit vägen.......
Jag säger bara december = härligt!
Här på sally bazar har det packats godiskorgar för fulla muggar!!
Vi fick en härlig order på 200 st. godiskorgar. Så 300 kg. italienska chokladkulor och smariga goda kolor har nu packats fint i korgar med cellofan runt och fina band. Det har även satts ett personligt hälsningskort "Tack för det här året!" på varje korg.
Igår hämtades de sista så nu laddar jag om för att packa nya.
Ni kan beställa korgar eller cellofanpaket med godsaker eller om ni vill ha lite matigt tema.
Säg bara vad ni vill att korgen ekller paket skall kosta och ge mig några ledtrådar på vad ni önskar så fixar jag något unikt samrigt och härligt gott till er.


Detta paket kostar 199 kr.

Två paket LaPralines underbara tryfflar.
(Det finns 15 st. olika sorter att välja på)
En påse med pepparkakskolor.
En påse gott vinterte och så några goda italienska choklad kulor.

Butiken kommer att ha öppet alla dagar fram till julafton.
Varmt välkomna!








Inga kommentarer: